Vi holder et kombinert ‘åpent hus’ og årsmøte 18. Mars fra kl. 19:00 til 21:00. Du vil få informasjon om sted og program når datoen nærmer seg. Har du lyst til å være aktiv i styret eller ulike utvalg er det absolutt en mulighet. Fordi vi jobber for et klatreanlegg i Vennesla, søker vi etter erfaring innen økonomi, dugnad, barn og ungdom, da det vil være en god kompetanse å ha med som en del av styret/gruppen i utviklingen av klatreanlegget.
Årsmøte i Vennesla
Kommentarer
Én kommentar til “Årsmøte i Vennesla”
-
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.
Legg igjen en kommentar